lägenhetshus

2012-09-07 @ 21:07:44
Jag spelar Sims 3 ganska ofta, och det roligaste med spelet tycker jag är att inreda! ♥ Sedan när huset väl är klart spelar jag inte så jättemycket på själva familjen. I alla fall så har jag nyss blivit klar med mitt lägenhetshus, eller egentligen kanske man ska kalla det för ett flerfamiljshus. Jag har bara inrett en av lägenheterna, i den ska mina simmar bo (en mamma och två barn). Bilderna är från den lägenheten; längst upp till höger.
 














Av någon anledning ser sängarna väldigt ljusa ut på bilderna, vet ej varför. De är inte riktigt så ljusa egentligen.

Kommentarer
Postat av: Kebne

asfint, tänk om man bodde så!:) sängarna ser nog så ljusa ut för att du har lampor precis över dom^^

2012-09-08 @ 19:12:58
URL: http://kebs.blogg.se
Postat av: Corre

Hur orkar du?

2012-10-10 @ 09:30:56
Postat av: lina

kan inte du visa hur man gör ett lägenhetshus för jag fattar inte :(

2012-10-28 @ 08:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0